Logo HartaOradei.ro

Spitalul Militar

Adresa: Strada Dunarea nr. 3
Telefoane: 0259 413 692, 0259 413 693
Localizare: Strada Dunarea, Oradea, BH, ROMANIA

Comentarii

18
Didi - 27 Mar 2013, 07:10 pm
PENTRU BINELE DUMNEVOASTRA !
Ocoliti, sau mai bine, EVITATI aceasta institutie ! Rezolvati-va problemele de sanatate in alte locuri !
17
Liviu - 05 Sep 2012, 01:13 pm
Cum de nu se sesizeaza nici o autoritate competenta despre ce se intampla in acest asa-zis spital? Sau e nevoie sa ne constituim in vreo organizatie, sa demonstram in fata spitalului, toti cei care am fost pe acolo si am beneficiat de servicii le acestor "specialisti"? Sa strigam in gura mare cum ne baga mana in buzunar fara jena, ne nenorocesc, si apoi se fac ca nu ne mai cunosc? Vreti si nume? In curand...
16
Gerula - 04 Jul 2012, 05:22 pm
Rectificare: programul de vizite pentru apartinatori este de fapt 14-16 (2 ore). Sa fie cat mai greu sa faci o vizita unui bolnav, fara sa cotizezi.
Niste gunoaie...
15
Gerula - 04 Jul 2012, 05:01 pm
Nu stiu a cui este spitalul asta, dar sper sa dispara. Este militar sau nu? Ceva nu este OK acolo...
Portarul in "halat alb" nu te lasa sa intri in spital fara spaga.
Programul de vizite este intre 14-18 (4 ore). Pe canicula asta, azi este 4 iulie si afara sunt aproape 40 grade, este o placere sa faci vizite la asemenea ore. De aceea este pus acest interval stupid de numai 4 ore, ca sa cotizezi.
Pe tipul de la poarta, care probabil este pila cuiva, l-am intilnit si acum 4 ani si la fel proceda. Apara spitalul ca pe mosia lui (probabil cineva din conducere i-a dat mana libera).
Nu stiu a cui este cladirea, sper s-o revendice cineva, oricine, sa dipara pentru todeauna acest spital.
Este trist ce-a ajuns tara asta. Daca ne uitam in istorie, totul are o explicatie...
14
Decebal - 07 Jun 2012, 11:38 am
D-le Pacient, aveti dreptate, nu ar trebui sa ne intereseze viata personala a nimanui. Dar atunci cand aceasta se rasfrange asupra noastra, a celor care platim taxe si impozite din care domnii medici si amantele lor se infrupta fara scrupule, atunci cand aceasta viata personala are repercusiuni asupra activitatii profesionale, asupra pacientilor, nu vad de ce sa n-o comentam. Un om imoral nu are cum sa fie un bun medic. Materia prima a muncii medicilor suntem noi toti.
Despre salvarea imaginii celor de la SMO, este trist si in acelasi timp grav, daca chiar au nevoie de cineva pentru asta! In concluzie, o au cam patata...
13
Pacient - 04 Jun 2012, 01:49 am
Stimate si mult onorate domnule psiholog, nu credeti ca acea persoana pe care ati facut-o de tot rahatul chiar incerca sa salveze imaginea medicilor de la spit. militar? De ce nu ar putea fi chiar sotia unuia dintre ei? Ati invatat la facultate dezgustul cu care sa tratati oamenii care au curajul sa-si spuna si ei o parere? Asa procedati si cu pacientii dvs? Va uitati din cand in cand in oglinda, nu va sperie ce vedeti?
Referitor la medicii de la spital toti sunt niste oameni de treaba si buni specialisti. Nu cred ca ar fi treaba unui pacient de a comenta viata personala a doctorului si al nimanui, nu-i asa domnule psiholog?
12
Decebal - 23 Apr 2012, 06:05 pm
Pentru "sotie": a cui sotie esti? Ce legatura ai tu cu Spitalul Militar? In calitate de psiholog o sa te deconspir: c...a esti tu, si probabil ca tu te-ai oferit pe tava, sau ai face-o cu placere unuia dintre domnii medici criticati in postari. Din comentariu reiese clar ce te doare.
Imi cer scuze de la ceilalti care ati postat, dar sunt psiholog, si cum am citit am si intuit ca in spatele textului postat de "sotie" se ascunde o problema. In primul rand si-a declinat identitatea si si-a atribuit un rol pe care nu-l are: pe cel de sotie.
11
Laura - 23 Apr 2012, 02:23 pm
Referitor la comentariul postat de "sotie": nu vad legatura intre biserica si ceea ce se intampla in Spitalul Militar Oradea. Dar, ma rog... Noi vrem sa atragem atentia doar asupra aspectelor de deontologie profesionala, de conduita fata de pacienti, etc. Daca aveti probleme cu sotul, care inteleg ca lucreaza in acest spital, nu cred ca postand si jignind pe cei/cele care si-au spus o parere rezolvati ceva.
10
Sotie - 09 Apr 2012, 10:24 pm
Cred ca exista unele femei care, din pacate, umbla prea des pe la biserici in paralel cu spitalul militar. Aceste femei se ofera ca pe tava medicilor de acolo. Doamnelor care ati scris unele sesizari despre acesti medici, va recunoasteti? Stiti cum se numesc acest tip de femei? C...E!
9
Simi - 05 Mar 2012, 08:25 pm
Eu am lucrat acolo o vreme... Am ajuns sa-mi fie rusine de acest lucru. Nu recomand niciunei cunostinte acel spital. Si cum zicea cineva mai jos, amantele sunt la loc de cinste, spitalul s-a transformat in casa de intalniri pentru "domnii doctori" care se zgarcesc la o camera de hotel, prefera camera de garda a spitalului, ca-i gratis si pe deasupra e si in timpul programului, nu bate la ochi, cred ei...
Iar pe Gheorghe ar trebui sa-l faca mascota spitalului, un mascarici in toata regula, care dupa mine a ajuns medic din intamplare, nici el nu stie cum.
8
alinn_26 - 11 Dec 2011, 10:08 am
Acum 6 ani am fost operat (chinuit) la Spitalul Militar pentru piatra la rinichi de catre dr. Mischianul. Nu cred ca-l voi uita vreodata, i-am dat 20 milioane lui personal si inca 7 milioane la asistente, dupa investigatii si montarea unei sonde a aparut in fata mea plin de sange si mi-a zis: iti tai gatul. Suna cam ciudat sa te anunte in felul asta un doctor ca te va opera, dar asta urma sa zica: nu scapi de cutit. Am acceptat si in la finalul operatiei, in timp ce ma cosea, l-am intrebat daca e OK si a zis: esti ghinionist, se putea si fara operatie. Eu eram ghinionist ca am ajuns pe mana lui, dar nu era pusa la indoiala experienta lui, e un simplu macelar. Am ales varianta scurta a povestii, ea mai continua: atac de panica, vene sparte, asistente fara experienta, jigniri. Am alergie la piafen si a fost scris mare deasupra capului "ALERGIC LA PIAFEN", si asistenta blonda vine si-mi baga 2 fiole de piafen in perfuzie de era sa mor acolo, deci o nimica toata...
7
Pacienta - 14 Nov 2011, 11:23 am
Subscriu la cele de mai sus mentionate. Sa fie luat la rost pentru pensionarile ilegale pe bani frumosi - ce case si cabinete si-au facut, unde lucreaza toata familia si isi racoleaza pacientii din spital pentru cabinet. In timpul liber are preocupari foarte scumpe, acest doctor Autoraly, ca sa nu mai spun de provocarile facute catre mai multe doamne si domnisoare care trec prin cabinetul de pneumologie! De amintit scandalurile din spital, a telefoanelor de curtoazie catre aceste femei-amante, asistente - chiar sub nasul sotiei. Dar cine mai poate verifica ce se face la nivel de conducere comandant, director medical, dar cine taie si spanzura acolo si toti se infrupta... din banii si fondurile spitalului? Doamna Axinia Sigheartau, ce isi tine copiii la studii in strainatate, o femeie aroganta, nesimtita, cu aspiratii la conducerea spitalului - rusine de trei ori! Dar sa nu uit sa amintesc de cei ce sunt competenti si de apreciat acolo, un om deosebit in toate dimensiunile, un profesionist - dr. Puscas.
6
Mirela - 14 Nov 2011, 10:49 am
... in frunte cu dr. Andras & Co., in cardasie cu nevasta, aranjamente, pensionari... si alte amante! Dr. Cojocariu - macelar in toata regula... Dr. Gheorghe asa e el retardat, caci competent nu are cum. Sunt cateva din personajele care ar trebui anchetate...
5
Horatiu - 02 Nov 2011, 02:30 pm
Nici nu stiu de ce ii mai spune spital militar din moment ce au un comportament josnic, nedemn pentru onoarea si demnitatea militara care ar trebui sa-i caracterizeze. Se comporta cu personalul precum ar fi pe feuda lor. Conducerea ignora chir si statutul de spital militar, inclusiv prin faptul ca pe placuta cu denumirea institutiel nu au trecut cuvantul "militar" ci doar "Spital de urgenta".
Foarte multa lume se plange de slaba organizare, mizeria din spital, comportamentul personalului de la portar pana la ultimul doctor.
Domnilor ministri de la aparare si interne, militarizati acest spital de la portar pana la comandant, pentru ca altfel vom deveni bataia de joc a doctorilor si asistentelor pline de aroganta si fara rusine in a lua plicul. Dati putin cu DGA-ul printre ei.
Altfel, neincrederea in institutie va creste si e pacat de cei 2-3 medici buni din punct de vedere profesional care mai exista prin spital.
4
Marian - 12 Oct 2011, 04:48 pm
Acest spital ar tebui ori desfiintat ori trecut in subordinea MApN, concomitent cu numirea unei echipe manageriale cu adevarat competenta, pragmatica si aplicata pe servirea bolnavilor cu servicii medicale ireprosabile.
Ceea ce s-a spus in comentariiile de mai sus este perfect adevarat, pot adauga ca pe langa faptul ca sunt slab dotati, nu te trimit si nu colaboreaza cu alte institutii medicale pentru investigatii decat dupa ce oferi foloase necuvenite.
Nu au fost in stare sa-si puna pe site adresa spitalului cu numarul de telefon corecte plus oferta de servicii.
Va propun sa filmati tot comportamentul medicilor si asistentelor fata de bolnavi si sa nu ne lasam pana cand cativa dramuitori de foloase necuvenite vor pleca de acolo precum doctorul Blaj de la Spitalul Militar Central (adica cu ceva la maini). Si Blaj era cineva in SMC Bucuresti.
Atentie c-dante si camarazi medici ca muncim si noi chiar mai mult decat voi si nu va mai toleram indiferenta si aroganta, indiferent cine va credeti.
3
Flori - 05 May 2011, 09:18 am
Se pare ca acest spital este pe cale de disparitie. Pacat, erau acolo si medici buni si de omenie... Poate managementul lor este defectuos, sau nu au stiut sa se debaraseze de anumite personaje care au stricat reputatia acelei institutii. Eu personal, in afara de dr. Galateanu si poate inca 2-3, nu m-as da pe mana doctorilor care mai sunt pe-acolo: incompetenti, imorali, lacomi, considera pacientii slugile lor. Asistente obraznice si incompetente, amantele doctorilor sunt la loc de cinste pe-acolo; au transformat acea institutie intr-un fel de casa de intalniri.
2
Flori - 22 Feb 2011, 08:31 am
Nici unii doctori de acolo nu mai sunt valabili... sunt expirati. Spre exemplu la ORL de cand a plecat Dr. Mateas, lumea cam evita sa mai treaca pe acolo. Ca doar stiti ce capabil e cel care a ramas: Dr. Gheorghe, un retardat care jigneste, injura, loveste pacientii, nu stiu cum nimeni nu se sesiseaza!
1
Laura - 08 Jun 2010, 06:32 am
Numerele de telefon postate nu sunt valabile (de la spitalul Militar). Nu induceti in eroare si putinii oameni care va mai viziteaza...